SOCHOR, Pavel. Inkluze prostřednictvím výstavních výzkumných projektů Lucie Němcové, autorky se speciálními vzdělávacími potřebami. In konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze prostřednictvím výstavních výzkumných projektů Lucie Němcové, autorky se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři SOCHOR, Pavel.
Vydání konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Umění, arteterapie, kultura, osoby se zdravotním postižením, výtvarná tvorba, artefakt
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 1. 3. 2013 11:34.
Anotace
Poster prezentuje kazuistiku osoby s poruchou autistického spektra ve vztahu k vzdělávacímu konceptu umění a expresivní terapii. Diskurs současného umění poukazuje na to, že jednotlivci mají více než jednu identitu a jejich identity se neustále nově vytvářejí a reprodukují prostřednictvím transformace a odlišnosti v sociokulturním prostředí. Odborníci i sami sociálně vyloučení se shodnou na tom, že role umění a kultury pro sociální a školní inkluzi je přínosná a nezastupitelná. Jsou prezentovány výzkumné metody kvalitativního výzkumu v rámci zvolené kazuistiky a dílčí výstupy z oblasti arteterapie.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:20