2012
Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
TRNA, JosefZákladní údaje
Originální název
Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
Název anglicky
How to motivate students in physics focusing on gifted students
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 109 s. 348, 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064232
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6150-7
Klíčová slova česky
motivace; motivační techniky; nadání; výuka fyziky
Klíčová slova anglicky
motivation; motivational techniques; giftedness; physics instruction
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 5. 2013 14:38, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Kniha prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu poznávací motivace ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání se zaměřením na nadané žáky. Náš teoretický, empirický a konstrukční výzkum vede k závěru, že rozvoj žáků významně závisí na jejich motivaci, zejména poznávací motivaci. Jádro knihy jsou dvě sady poznávacích motivačních výukových technik jak motivovat žáky se zaměřením na nadané. Všechny prezentované poznávací motivační výukové techniky s konkrétními příklady obsahují část zaměřenou na nadané žáky.
Anglicky
This book presents long-term research results of cognitive motivation in the physics/science education of students with a focus on gifted students. Our theoretical, experimental and design-based research leads to the conclusion that the development of students greatly depends on their motivation, in particular cognitive motivation. The core of the book are two sets of cognitive motivational teaching techniques how to motivate students with a focus on gifted students. All presented cognitive motivational teaching techniques with concrete examples include a section dedicated to gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|