Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
TRNA, Josef. Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 109 s. 348. ISBN 978-80-210-6150-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané |
Název anglicky | How to motivate students in physics focusing on gifted students |
Autoři | TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 1. vyd. Brno, 109 s. 348, 2012. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/12:00064232 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-6150-7 |
Klíčová slova česky | motivace; motivační techniky; nadání; výuka fyziky |
Klíčová slova anglicky | motivation; motivational techniques; giftedness; physics instruction |
Štítky | Munipress |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 21. 5. 2013 14:38. |
Anotace |
---|
Kniha prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu poznávací motivace ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání se zaměřením na nadané žáky. Náš teoretický, empirický a konstrukční výzkum vede k závěru, že rozvoj žáků významně závisí na jejich motivaci, zejména poznávací motivaci. Jádro knihy jsou dvě sady poznávacích motivačních výukových technik jak motivovat žáky se zaměřením na nadané. Všechny prezentované poznávací motivační výukové techniky s konkrétními příklady obsahují část zaměřenou na nadané žáky. |
Anotace anglicky |
---|
This book presents long-term research results of cognitive motivation in the physics/science education of students with a focus on gifted students. Our theoretical, experimental and design-based research leads to the conclusion that the development of students greatly depends on their motivation, in particular cognitive motivation. The core of the book are two sets of cognitive motivational teaching techniques how to motivate students with a focus on gifted students. All presented cognitive motivational teaching techniques with concrete examples include a section dedicated to gifted students. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 05:16