C 2012

Angolské školství

TRAPL, František

Základní údaje

Originální název

Angolské školství

Název anglicky

Angolan Education

Vydání

Brno, Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. od s. 35-38, 4 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6092-0

Klíčová slova česky

Angolské školství; žáci; učitelé; náročné situace; nedostatek; sociálně znevýhodněné prostředí; chudoba; problémy; škola

Klíčová slova anglicky

Angolan education; students; teachers; difficult situations; poverty; environment; problems; school

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 22:46, Mgr. František Trapl, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole je zpracován pohled českého studenta na vybrané oblasti školství.

Anglicky

Personal view of the student to the situation of the Angolan school.

Návaznosti

MUNI/A/0881/2011, interní kód MU
Název: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Akronym: SOZSKU)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty