C 2012

Zkušenosti pedagoga v Angole

TRAPL, František

Základní údaje

Originální název

Zkušenosti pedagoga v Angole

Vydání

Brno, Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. od s. 51-54, 5 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6092-0

Klíčová slova česky

Zkušenost; studenti; výuka; kulturní střety; diverzita; problémy; kurzy; aktivita

Klíčová slova anglicky

Experience; students; teaching; cultural conflicts; diversion; problems; activity

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 22:49, Mgr. František Trapl, Ph.D.

Anotace

V originále

V textu jsou zpracovány zkušenosti s vedením a výukou angolských studentů. Jedná se o pohled na náročné situace studentů a na vzdělávací problémy místních mladých lidí.

Anglicky

The text is about an experience of a Czech student teaching in Angola. There is a view to difficult situation about Angolan students life, problems in education and problems of local young people.

Návaznosti

MUNI/A/0881/2011, interní kód MU
Název: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Akronym: SOZSKU)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty