POKORNÁ, Petra. Práce se žáky se specifickými poruchami učení a chování v hodinách hudební výchovy. Online. In HALA, Petr. Musica viva in schola XXIII. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 79-84. ISBN 978-80-210-6106-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Práce se žáky se specifickými poruchami učení a chování v hodinách hudební výchovy
Název česky Práce se žáky se specifickými poruchami učení a chování v hodinách hudební výchovy
Název anglicky Working with students with learning disabilities and behavior in school music lessons
Autoři POKORNÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Musica viva in schola XXIII, od s. 79-84, 6 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064267
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6106-4
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012
Klíčová slova česky specifické poruchy učení hudební výchova výukové metody edukační proces
Klíčová slova anglicky specific learning music education teaching methods educational process
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 4. 2013 10:13.
Anotace
Článek je zaměřen na žáky se specifickými poruchami učení a chování z hlediska hodin hudební výchovy. Zabývá se otázkou, do jaké míry tyto faktory ovlivňují průběh hudební výchovy a jak se s nimi pedagog může alespoň částečně vypořádat. Pro seznámení jsou zde stručně uvedeny projevy žáků se specifickými poruchami učení a chování a navrženy možné způsoby práce s takovými žáky.
Anotace anglicky
The paper focuses on students with learning disabilities and behavior in terms of music lessons. It examines the extent to which these factors influence the course of music education and how they can at least partially educator deal. For introduction are briefly mentioned manifestations of students with learning disabilities and behavior and suggested possible ways to work with these students.
Návaznosti
MUNI/A/0885/2011, interní kód MUNázev: Hudební preference vysokoškolských studentů (Akronym: hudpreference)
Investor: Masarykova univerzita, Hudební preference vysokoškolských studentů, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 09:26