Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1090386, author = {Pešková, Karolína}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {visuals; teaching culture; German language textbooks; types; contents; functions; quantitative analysis; teachers; interview}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6149-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích němčiny}, year = {2012} }
TY - BOOK ID - 1090386 AU - Pešková, Karolína PY - 2012 TI - Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích němčiny VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 32 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061491 KW - visuals KW - teaching culture KW - German language textbooks KW - types KW - contents KW - functions KW - quantitative analysis KW - teachers KW - interview N2 - Publikace je zaměřena na problematiku vizuálních prostředků pro výuku reálií v učebnicích němčiny. Po teoretickém uvedení jsou představena 2 výzkumná šetření. Cílem prvního šetření bylo zjistit, jaké typy, obsahy a funkce vizuálních prostředků pro výuku reálií se vyskytují v učebnicích němčiny. Výsledky kvantitativní analýzy 4 učebnic pro výuku němčiny na 2. stupni ZŠ poukázaly na některé společné i rozdílné tendence učebnic. Cílem druhého šetření bylo zjistit, jakou funkci učitelé připisují vizuálním prostředkům pro výuku reálií v učebnicích němčiny, za jakým účelem je využívají a jak je hodnotí. Výpovědi získané z 6 rozhovorů s učiteli potvrdily některá zjištění prvního šetření. Na základě zjištěných nedostatků učebnic z posuzovaného hlediska jsou nabídnuta doporučení pro tvorbu učebnic. ER -
PEŠKOVÁ, Karolína. \textit{Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích němčiny}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 205 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 32. ISBN~978-80-210-6149-1.
|