2012
Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka
JAŠKOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka
Název anglicky
The methodological issues of the research related to creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes
Autoři
JAŠKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Bratislava, Young researchers forum: fórum mladých výskumníkov, od s. 63-72, 10 s. 2012
Nakladatel
Slovenské pedagogické nakladateľstvo
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064301
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-10-02394-3
UT WoS
000396943000007
Klíčová slova anglicky
pedagogical content knowledge; English for Special Purposes; teacher's professional development; university teacher; novice teacher
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2019 08:53, Dana Nesnídalová
V originále
Příspěvek pojednává o teoretických východiscích, cílech a metodologickém postupu zkoumání procesů, kterými se vytvářejí a rozvíjejí didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Pro disertační práci je navržen smíšený výzkumný design, kde kvalitativní metoda opakovaného narativního rozhovoru s několika vysokoškolskými učiteli je doplněna kvantitativní metodou dotazníku distribuovaného všem dostupným vysokoškolským učitelům odborného anglického jazyka v České republice.
Anglicky
The article deals with the theoretical basis, objectives and methodological procedure of the research related to the processes of creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes. A mixed research design is determined for the dissertation where the qualitative method of repeated narrative interviews with several university teachers is supplemented by the quantitative method of the questionnaire distributed to all the available university teachers of English for Special Purposes in the Czech Republic.