2013
Art-brand in modern production and distribution of music
KHOKHLOVA, ElenaZákladní údaje
Originální název
Art-brand in modern production and distribution of music
Název česky
Hudební značka v provozu a distribuci hudby
Autoři
KHOKHLOVA, Elena (643 Rusko, garant, domácí)
Vydání
Acta musicologica, Brno, Ústav hudební vědy FF MU Brno, 2013, 1214-5955
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00067880
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
hudební produkce; distribuce; umělecká značka; hodnota
Klíčová slova anglicky
music production; distribution; art brand value; reputation
Štítky
Změněno: 17. 4. 2014 17:20, Elena Khokhlova, Ph.D.
V originále
Production and promotion of music nowadays function s within the frames and rules of general market. It is globally produced and reproduced to b e promoted and sold, consumed. The main processes concerning production, reproduction, distribution and consumption of music therefore can be accepted under the term of creative industries, which tend to manipulate with such pure marketing tools as reputation and brand.
Česky
Provoz a promotion hudby funguje dnes podle pravidel obecného trhu: hudba je produktována, reproduktována s učelem prodejů a spotřeby. Podle toho, že i hudební trh je trhem, používá se tady zvláštní marketingové koncepty a nástroje, jako jsou reputace a značky.
Návaznosti
MUNI/A/0740/2012, interní kód MU |
|