J 2013

Art-brand in modern production and distribution of music

KHOKHLOVA, Elena

Základní údaje

Originální název

Art-brand in modern production and distribution of music

Název česky

Hudební značka v provozu a distribuci hudby

Autoři

KHOKHLOVA, Elena (643 Rusko, garant, domácí)

Vydání

Acta musicologica, Brno, Ústav hudební vědy FF MU Brno, 2013, 1214-5955

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00067880

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

hudební produkce; distribuce; umělecká značka; hodnota

Klíčová slova anglicky

music production; distribution; art brand value; reputation
Změněno: 17. 4. 2014 17:20, Elena Khokhlova, Ph.D.

Anotace

V originále

Production and promotion of music nowadays function s within the frames and rules of general market. It is globally produced and reproduced to b e promoted and sold, consumed. The main processes concerning production, reproduction, distribution and consumption of music therefore can be accepted under the term of creative industries, which tend to manipulate with such pure marketing tools as reputation and brand.

Česky

Provoz a promotion hudby funguje dnes podle pravidel obecného trhu: hudba je produktována, reproduktována s učelem prodejů a spotřeby. Podle toho, že i hudební trh je trhem, používá se tady zvláštní marketingové koncepty a nástroje, jako jsou reputace a značky.

Návaznosti

MUNI/A/0740/2012, interní kód MU
Název: Příprava a zahájení pramenného výzkumu k problematice dějin hudební kultury města Brna
Investor: Masarykova univerzita, Příprava a zahájení pramenného výzkumu k problematice dějin hudební kultury města Brna, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty