2012
Přístupy učitele k nadaným žákům
ŠŤÁVA, Jan, Jiřina NOVOTNÁ a Irena BĚLOHOUBKOVÁZákladní údaje
Originální název
Přístupy učitele k nadaným žákům
Název česky
Přístupy učitele k nadaným žákům
Název anglicky
Training teachers of gifted students
Autoři
ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Jiřina NOVOTNÁ (203 Česká republika, domácí) a Irena BĚLOHOUBKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách, od s. 42-59, 18 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064330
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6144-6
Klíčová slova česky
nadaný žák; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům; mravní dimenze povolání; etický kodex; učitelská způsobilost; etika v práci učitele; učitel a žáci se specifickými potřebami vzdělávání motivace; nadání; ;
Klíčová slova anglicky
gifted pupil; legislative basics with talented pupils; the moral dimension of professional code of ethics; teaching ability; work ethics teacher; the teacher and pupils with special educational needsmotivation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2013 09:45, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. V kapitole jsou též shrnuty výsledky výzkumu vztahu učitelů k nadaným žákům.
Anglicky
The chapter deals with approaches to training teachers of gifted students, while also touching in this context, the moral dimension of the teaching profession, pointing out some of the ethical aspects of the work of teachers. They shall also mention some of the ethical aspects of teachers work with pupils with special educational needs.In the chapter the results of the research teachers of gifted pupils is presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|