Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ
NOVÁK, Petr. Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ. In Sborník příspěvků z konference DIDFYZ 2008. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ |
Název česky | Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ |
Název anglicky | Videostudy stages of experimentation in physics lessons at secondary school |
Autoři | NOVÁK, Petr. |
Vydání | Sborník příspěvků z konference DIDFYZ 2008, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | pedagogický výzkum, didaktická diagnostika, videostudie, školní experiment, jednoduchý experiment, fáze experimentování |
Klíčová slova anglicky | educational research didactic diagnostics videostudy school experiment simple experiment phase of experimentation |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: Mgr. Petr Novák, Ph.D., učo 55583. Změněno: 20. 3. 2013 10:12. |
Anotace |
---|
Metoda videostudie je zde představena jako metoda, využitá při analýze školního experimentu, a to v případě pedagogického výzkumu fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ. |
Anotace anglicky |
---|
Method video is here presented as a method used in the analysis of the school experiment, in the case of educational research phase of experimentation in physics at the elementary school hours. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 10:30