k 2009

Educational video from the textile sector as a resource for teaching physics

DVOŘÁK, Ladislav, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁ

Základní údaje

Originální název

Educational video from the textile sector as a resource for teaching physics

Název česky

Výukový videopořad z textilního odvětví jako prostředek pro fyzikální vzdělávání

Vydání

Moderní trendy v přípravě učitelů 4, 2009

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

textile industries education lesson plans experiments experimental kits teaching physics
Změněno: 20. 3. 2013 10:27, Mgr. Petr Novák, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper presents one of the outputs of the research project dealing with development and verification of the complex methodology of motivating students for science and technology education. The set of videos is designed to complement experimentation with textile materials in teaching science and technology at primary schools. Research investigations have been verified by the utility on a sample of more than 100 primary school pupils.

Česky

Tento článek představuje jeden z výstupů výzkumného projektu zabývajícího se vývojem a ověřováním komplexní metodiky a motivací studentů pro vědu a technologie vzdělávání. Soubor videí je navržen tak, aby doplňovaly experimentování s textilními materiály ve výuce vědy a techniky na základních školách. Výzkumným šetřením byla přínosnost ověřena na vzorku více než 100 žáků ZŠ.

Návaznosti

2E08026, projekt VaV
Název: Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách