Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1092598, author = {Miléř, Tomáš}, booktitle = {7. konference s mezinárodní účastí ŠKOLA A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ}, keywords = {education; experiments; microclimate}, language = {cze}, title = {Sledování mikroklimatu ve třídě během vyučování}, url = {http://www.ped.muni.cz/z21/program_vz_2011.pdf}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 1092598 AU - Miléř, Tomáš PY - 2011 TI - Sledování mikroklimatu ve třídě během vyučování KW - education KW - experiments KW - microclimate UR - http://www.ped.muni.cz/z21/program_vz_2011.pdf N2 - Doporučení vědeckých výzkumů nebývá vždy dostatečně akceptováno dotčenou populací. Mnohdy je účelné podpořit závěry těchto výzkumů zjednodušenými experimenty, které jsou vhodné pro školní vzdělávání. Přímý kontakt žáků s vlastním měřením má značný následný impakt. Hlavním parametrem, který může výrazně ovlivnit efektivnost výuky, je vedle teploty, vlhkosti vzduchu a intenzity světla obsah CO2. Pro měření byla vybrána souprava Vernier, která umožňuje sledování sledovaných parametrů. Měření bylo prováděno v delším časovém průběhu v různých typech učeben (různá expozice vůči dopadu slunečního záření, různá velikost místnosti) za různého počtu žáků a při různých činnostech. Byla sledována i role pootevřených oken a krátkého vyvětrání učebny v průběhu hodiny na hodnoty fyzikálních veličin. Vyhodnocení měření mikroklimatu nám umožnilo vytvořit projekty pro výzkum realizovatelný žáky škol. Vlastní měření je možno doplnit testováním reakční doby žáků za různých mikroklimatických podmínek. ER -
MILÉŘ, Tomáš. Sledování mikroklimatu ve třídě během vyučování. In \textit{7. konference s mezinárodní účastí ŠKOLA A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ}. 2011.
|