2012
Billboards and traffic regulation
JANOVEC, MichalZákladní údaje
Originální název
Billboards and traffic regulation
Název česky
Billboardy a dopravní předpisy
Název anglicky
Billboards and traffic regulation
Autoři
JANOVEC, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2012. vyd. Brno, Cofola 2012: The Conference Proceedings, od s. 593-599, 7 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50500 5.5 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/12:00064512
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-210-5929-0
Klíčová slova česky
billboardy; reklama; dopravní předpisy; pozemní komunikace; dálnice; ochranné pásmo
Klíčová slova anglicky
billboards; advertising; traffic regulation; roads; highways; protection zone
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2013 09:51, Mgr. Petra Georgala
V originále
Tento příspěvek se zabývá umísťováním billboardů v ČR v ochranných pásmech pozemních komunikací a souladu takového umísťování s dopravními předpisy. Na tuto problematiku je možno pohlížet ze dvou směrů a to s ohledem na bezpečnost dopravního provozu a dále z pohledu nezávadnosti obsahu reklamních sdělení.Dále je v něm také nastíněna jistá komparace s ostatními státy EU a situací v této oblasti.
Anglicky
This article deals with billboards and traffic regulation around the roads in Czech Republic. We could take a look to this problematic topic from different points of view. One is about the traffic safety on the roads and the other one is about the road traffic safety. There is also a part of comparison of the law regulation here in Czech Republic with other countries in the EU.