2009
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
PTÁČEK, PetrBasic information
Original name
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Name in Czech
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Name (in English)
Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School
Authors
Edition
XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, 2009
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Presentations at conferences
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost
Keywords in English
Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Changed: 27/3/2013 17:46, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
In the original language
V prezentaci jsem představil metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ a výsledky výzkumu vlivu aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.
In English
In the presentation, I introduced a method of evaluation as a useful motivational tool for teaching chemical calculations at the primary school. In the presentation, I presented the results of research on the influence application methods of positive reviews on the motivation of pupils for chemical calculations in elementary school.