Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1095452, author = {Gulová, Lenka}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {research analysis, developing society, children, animators, leisure-time educators, students, teachers, qualitative research, project, experience, practice, social-pedagogical activities, education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6092-0}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. ANGOLA 2008–2012}, year = {2012} }
TY - BOOK ID - 1095452 AU - Gulová, Lenka PY - 2012 TI - Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. ANGOLA 2008–2012 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060920 KW - research analysis, developing society, children, animators, leisure-time educators, students, teachers, qualitative research, project, experience, practice, social-pedagogical activities, education N2 - Tým autorů se v publikaci snaží zachytit náročné prostředí rozvíjející se společnosti v africkém státu, v Angole, v provincii Bié, v Kuitu, kde po dobu několika let řešila rozvojový projekt Katedra sociální pedagogiky PdF MU. Publikace je rozdělena na dvě části, první tvoří zkušenosti a poznatky realizátorů, kteří zde působili jako pedagogičtí pracovníci a další část předkládá výsledky analýzy výzkumných šetření vztahující se k problematice života dětí, animátorů, ale i běžné populace v zemi, která se vzpamatovává po občanské válce a staletí trvající kolonizaci. Součástí je analýza výzkumu, který byl směřován k reflexím realizátorů projektu. ER -
GULOVÁ, Lenka. \textit{Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. ANGOLA 2008–2012 (The Analysis of the Environment of a Developing Society as a Basis for Educational Intervention ANGOLA 2008–2012)}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 194 pp. ISBN~978-80-210-6092-0.
|