2011
The Role of E-Learning in the Education of the Deaf
SKLENÁK, TomášZákladní údaje
Originální název
The Role of E-Learning in the Education of the Deaf
Autoři
SKLENÁK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Proceedings of the Conference Universal Learning Design, Brno 2011, od s. 109-114, 6 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14750/11:00064737
Organizační jednotka
Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
ISBN
978-80-210-5828-6
ISSN
Klíčová slova anglicky
Deaf; e-learning
Změněno: 16. 4. 2013 00:48, Mgr. Michaela Hanousková
Anotace
V originále
The introduction of the paper describes the relationship between ICT and deaf students in general as well as in the educational process. It introduces e-learning, defines it and classifies its types. It briefly describes technological aspects necessary for a creation and management of an e-learning course. Further, it presents e-learning in Deaf education in general. It incorporates deaf teachers’ findings and experiences with blended e-learning teaching of common subjects at the primary school for the Deaf, high school for the Deaf and university, in particular Masaryk University...
Návaznosti
ROZV/CSM65/2011, interní kód MU |
|