a 2013

Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning

JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ

Základní údaje

Originální název

Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning

Autoři

JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SUDICKÝ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00068108

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-84-616-2660-1

Klíčová slova anglicky

e-learning; ICT; teamwork; collaboration; groupware

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 31. 1. 2019 13:29, Mgr. Petr Sudický

Anotace

V originále

The paper presents an introductory overview of the field of project-oriented virtual teamwork. It summarizes the main issues of using this approach in learning situations and pinpoints possible pitfalls connected to its implementation. In addition, it outlines the key evaluative criteria for choosing a suitable groupware solution which would support fluent management of student teams and allow for the development of the new core skills.

Návaznosti

MUNI/A/0868/2012, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty