D 2013

Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning

JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ

Základní údaje

Originální název

Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning

Autoři

JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SUDICKÝ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Valencia, Proceedings of INTED2013 Conference, od s. 3453-3462, 10 s. 2013

Nakladatel

International Association of Technology, Education and Development (IATED)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00068109

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-84-616-2661-8

UT WoS

000346699803063

Klíčová slova anglicky

e-learning; ICT; teamwork; collaboration; groupware

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 31. 1. 2019 13:47, Mgr. Petr Sudický

Anotace

V originále

The paper presents an introductory overview of the field of project-oriented virtual teamwork. It summarizes the main issues of using this approach in learning situations and pinpoints possible pitfalls connected to its implementation. In addition, it outlines the key evaluative criteria for choosing a suitable groupware solution which would support fluent management of student teams and allow for the development of the new core skills.

Návaznosti

MUNI/A/0868/2012, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty