2013
Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty
SUDICKÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty
Autoři
SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Valencia, Proceedings of INTED2013 Conference, od s. 2882-2891, 10 s. 2013
Nakladatel
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00068119
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-84-616-2661-8
UT WoS
000346699802132
Klíčová slova anglicky
e-learning; ICT; digital gap; innovation; student assistants
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 1. 2. 2019 17:38, Mgr. Petr Sudický
Anotace
V originále
The poster outlines the scheme of the e-learning stipend program at the Faculty of Arts, Masaryk University, and summarizes the main issues connected to its successful implementation. Also, the poster shows an overview of the current academic year as regards the total number of e-courses at the faculty, number of student assistants, and list of the main activities carried out by the students involved.
Návaznosti
MUNI/A/0868/2012, interní kód MU |
|