C 2013

Differenzierung als Prinzip eines Sprachunterrichts bei lernschwachen Schülerinnen und Schülern

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Differenzierung als Prinzip eines Sprachunterrichts bei lernschwachen Schülerinnen und Schülern

Název česky

Diferenciace jako princip jazykové výuky u žáků s poruchami učení

Název anglicky

Differentiation as the principle of language learning and teaching for pupils with learning disabilities

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Hamburg, Quo vadis Fremdsprachendidaktik? Zu neuen Perspektiven des Fremdsprachenunterrichts, od s. 129-140, 12 s. 25, 2013

Nakladatel

Dr Kovač-Verlag

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00068129

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8300-7104-4

Klíčová slova česky

diferenciace; výuka cizích jazyků; poruchy učení; analýza

Klíčová slova anglicky

differentiation; foreign language learning and teaching; learning disabilities; analysis

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2014 13:10, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Im Kapitel wird auf das pädagogische Konzept der Differenzierung im Fremdsprachenunterricht eingegangen, das die individuellen Lernvoraussetzungen der Lernenden reflektiert. Es werden hier theoretische sowie empirische Analysen über diese Problematik vorgestellt.

Česky

Kapitola se zabývá pedagogickým konceptem diferenciace ve výuce cizích jazyků, který reflektuje žákovy individuální předpoklady k učení. Jsou v ní představeny teoretické a empirické analýzy této problematiky.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

GESUS_2011_Differenzierung_23.1.12_final.doc
Požádat o autorskou verzi souboru