ČERNÝ, Michal. Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace? Vztah univerzálních a speciálních věd v kontextu P. T. de Chardina. ProInflow. Brno, 2013, roč. 5, č. 1, s. 1-6. ISSN 1804-2406.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace? Vztah univerzálních a speciálních věd v kontextu P. T. de Chardina
Název česky Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace? Vztah univerzálních a speciálních věd v kontextu P. T. de Chardina
Název anglicky What is de Chardin´s Contribution to the Theory of Information? The relation between universal and special sciences in the context of P. T. de Chardin´s theories.
Autoři ČERNÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání ProInflow, Brno, 2013, 1804-2406.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10301 Atomic, molecular and chemical physics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00068131
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky teorie strun; teorie informace; Teilhard de Chardin; symetrie; přírodní vědy; metodologie, filosofie
Klíčová slova anglicky theory of information; Teilhard de Chardin; symmetry; string theory; science; philosophy; methodology
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 25. 3. 2014 16:27.
Anotace
Článek je polemickou reakcí na příspěvek Jiřího Stodoly „Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace?“. Reflektuje problematiku vztahu univerzálních a speciálních věd a de Chardinovu pozici v této diskuzi.
Anotace anglicky
This paper is a polemical polemical reaction on Jiří Stodola’s contribution "What is de Chardin’s contribution to the theory of information?". Reflects the issue of the relationship of universal and special sciences and de Chardin position in this debate.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MUNázev: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 19:24