2013
Online technologie v dnešní škole
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Online technologie v dnešní škole
Název anglicky
Online technologies in present schools
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Řízení školy, Praha, Wolters Kluwer ČR, 2013, 1214-8679
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00068169
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
online technologie; e-learning; žáci; škola; učitelé; učení
Klíčová slova anglicky
online technologies; e-learning; pupils; students; school; teachers; learning
Změněno: 15. 4. 2014 15:33, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Vývoj online technologií v poslední době přináší pro výuku jednu obrovskou výhodu – učitelé nemusí nutně používat složité a drahé technologie, ale mohou si vybrat ze široké škály služeb dostupných (zdarma) na internetu a ty pak používat ve výuce v souladu s vlastním pojetím výuky. V tomto článku autor vysvětluje, co je vhodné brát v úvahu, chtějí-li učitelé využívat online technologie v běžné školní výuce. Dále se zaměří na příklady online technologií, jejichž možnosti autor ukazuje v rámci pedagogické typologie.
Anglicky
The development of online technologies has brought to teach one huge advantage - the teachers do not necessarily have to use complex and expensive technology, but they can choose from a wide range of services available (free) on the Internet and they will use in teaching according to their own approaches to teaching. In this article the author explains what is to be taken into account if teachers want to use online technologies in school education. Furthermore, the focus on examples of online technologies, the author shows the possibilities in educational typology.