J 2013

Online technologie v dnešní škole

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Online technologie v dnešní škole

Název anglicky

Online technologies in present schools

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Řízení školy, Praha, Wolters Kluwer ČR, 2013, 1214-8679

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00068169

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

online technologie; e-learning; žáci; škola; učitelé; učení

Klíčová slova anglicky

online technologies; e-learning; pupils; students; school; teachers; learning

Štítky

Změněno: 15. 4. 2014 15:33, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Vývoj online technologií v poslední době přináší pro výuku jednu obrovskou výhodu – učitelé nemusí nutně používat složité a drahé technologie, ale mohou si vybrat ze široké škály služeb dostupných (zdarma) na internetu a ty pak používat ve výuce v souladu s vlastním pojetím výuky. V tomto článku autor vysvětluje, co je vhodné brát v úvahu, chtějí-li učitelé využívat online technologie v běžné školní výuce. Dále se zaměří na příklady online technologií, jejichž možnosti autor ukazuje v rámci pedagogické typologie.

Anglicky

The development of online technologies has brought to teach one huge advantage - the teachers do not necessarily have to use complex and expensive technology, but they can choose from a wide range of services available (free) on the Internet and they will use in teaching according to their own approaches to teaching. In this article the author explains what is to be taken into account if teachers want to use online technologies in school education. Furthermore, the focus on examples of online technologies, the author shows the possibilities in educational typology.