a 2013

Different Roles of Environmental Issues in Science Education

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Different Roles of Environmental Issues in Science Education

Název česky

Rozdílné role environmentálních pramenů v přírodovědném vzdělávání

Autoři

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Vydání

CENVISU-2013. Global Conference on Environmental Studies, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

kurikulum; environmentální vzdělávání; environmentální prameny; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

curriculum; environmental education; environmental issues; science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 5. 2013 11:41, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Determination of roles of environmental issues in science education is the objective of our research. We applied the Delphi study method. Environmental issues play important, but completely unresolved roles in science education. It is necessary to integrate environmental issues into science education appropriately.

Česky

Určení rolí environmentálních pramenů v přírodovědném vzdělávání je předmětem našeho výzkumu. Použili jsme Delphi studii jako výzkumnou metodu. Environmentální prameny mají významnou, ale nedořešenou pozici v přírodovědném vzdělávání. Je třeba integrovat environmentální prameny do přírodovědného vzdělávání vhodným způsobem.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce