2013
Different Roles of Environmental Issues in Science Education
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Different Roles of Environmental Issues in Science Education
Název česky
Rozdílné role environmentálních pramenů v přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA
Vydání
CENVISU-2013. Global Conference on Environmental Studies, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
kurikulum; environmentální vzdělávání; environmentální prameny; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
curriculum; environmental education; environmental issues; science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 5. 2013 11:41, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Determination of roles of environmental issues in science education is the objective of our research. We applied the Delphi study method. Environmental issues play important, but completely unresolved roles in science education. It is necessary to integrate environmental issues into science education appropriately.
Česky
Určení rolí environmentálních pramenů v přírodovědném vzdělávání je předmětem našeho výzkumu. Použili jsme Delphi studii jako výzkumnou metodu. Environmentální prameny mají významnou, ale nedořešenou pozici v přírodovědném vzdělávání. Je třeba integrovat environmentální prameny do přírodovědného vzdělávání vhodným způsobem.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|