D 2013

Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků

SUCHÁNEK, Petr a Jiří RICHTER

Základní údaje

Originální název

Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků

Název česky

Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků

Název anglicky

Customer Satisfaction with Quality Products of Food Business

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří RICHTER (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013, od s. 517-522, 6 s. 2013

Nakladatel

Ekonomická univerzita Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/13:00074701

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-225-3636-3

UT WoS

000338150300085

Klíčová slova česky

spokojenost zákazníka; kvalita; potravinářský průmysl

Klíčová slova anglicky

Customer satisfaction; quality; food business

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 14:58, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Článek je dílčím výstupem specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (číslo 0738/2012), jehož řešitelé jsou i autory článku. Výzkum se skládá z několika základních kroků, kdy prvním krokem je měření spokojenosti zákazníků s produkty zkoumaných podniků. Předmětem článku je tedy měření spokojenosti zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků v České republice. Cílem článku je zjistit míru spokojenosti zákazníků s kvalitou produkce potravinářských podniků. Dílčím cílem článku je identifikovat faktory, které mají na spokojenost zákazníků největší vliv.

Anglicky

This article is a part of a specific research output called Quality influence on the performance and competitiveness of the company (No. 0738/2012). The researchers are also authors of this article. The research consists of several basic steps where the first step is to measure customer satisfaction with the products surveyed enterprises. The subject of this article is therefore measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence to the customer satisfaction.

Návaznosti

MUNI/A/0738/2012, interní kód MU
Název: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masarykova univerzita, Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty