2013
Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
SUCHÁNEK, Petr a Jiří RICHTERZákladní údaje
Originální název
Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Název česky
Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Název anglicky
Customer Satisfaction with Quality Products of Food Business
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří RICHTER (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013, od s. 517-522, 6 s. 2013
Nakladatel
Ekonomická univerzita Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/13:00074701
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-225-3636-3
UT WoS
000338150300085
Klíčová slova česky
spokojenost zákazníka; kvalita; potravinářský průmysl
Klíčová slova anglicky
Customer satisfaction; quality; food business
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 14:58, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Článek je dílčím výstupem specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (číslo 0738/2012), jehož řešitelé jsou i autory článku. Výzkum se skládá z několika základních kroků, kdy prvním krokem je měření spokojenosti zákazníků s produkty zkoumaných podniků. Předmětem článku je tedy měření spokojenosti zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků v České republice. Cílem článku je zjistit míru spokojenosti zákazníků s kvalitou produkce potravinářských podniků. Dílčím cílem článku je identifikovat faktory, které mají na spokojenost zákazníků největší vliv.
Anglicky
This article is a part of a specific research output called Quality influence on the performance and competitiveness of the company (No. 0738/2012). The researchers are also authors of this article. The research consists of several basic steps where the first step is to measure customer satisfaction with the products surveyed enterprises. The subject of this article is therefore measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence to the customer satisfaction.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MU |
|