VOJTOVÁ, Věra a Zuzana KAPROVÁ. Concept of education of Children with Mild Mentally Retardation accross Europe. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Concept of education of Children with Mild Mentally Retardation accross Europe
Název česky Koncept vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením v Evropě
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Zuzana KAPROVÁ (203 Česká republika).
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00068347
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání; osnovy; inkluzivní škola; žáci; rodiče; diagnostika; speciální škola; mentální postižení;
Klíčová slova anglicky education; inclusive school; pupils; parnets; assessment; special school; mentally retardation;
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 21. 5. 2013 10:20.
Anotace
Inclusive education of pupils with mild mentally retardation differs across european countries. In the workshop the participants disscussed on the basis of practical examples the framework supporting inclusive way of education this target group.
Anotace česky
Inklusivní vzdělávání dětí s lehkým mentálím postižením se v jednotlivých evropských zemích liší. Účastníci workshopu diskutovali o rámci podporujícím inkluzivní způsoby vzdělávání této cílové skupiny s oporou ve funkčních příkladech z praxe různých evropských zemí.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 13:42