CHALOUPKOVÁ, Lucie. Úloha reflexe v procesu zrání mentora. In Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Úloha reflexe v procesu zrání mentora |
Název česky | Úloha reflexe v procesu zrání mentora |
Název anglicky | The role of reflection in the process maturation of mentor |
Autoři | CHALOUPKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/13:00068359 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | mentor; reflexe |
Klíčová slova anglicky | mentor; reflection |
Štítky | rivok, RIVZ |
Změnil | Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 12. 4. 2014 17:48. |
Anotace |
---|
Příspěvek pojednává o podobě, možnostech a nástrahách reflexe v procesu dalšího vzdělávání mentorů, respektive jejich zrání v mentorské roli. Jde o mentory, kteří se zabývají mentorováním učitelů na základní škole. Mentoring je zde pojímán jako proces dalšího vzdělávání učitelů vedoucí ke zvyšování kvality pedagogické práce. |
Anotace anglicky |
---|
The paper describes the form, the possibilities and pitfalls of reflection in the process of further education mentors, or their maturation of in the mentoring role. It is the mentors who mentors teacher at the primary school. Mentoring is here understood as a process of continuing education of teachers leading to an increase in the quality of educational work. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/21/CHA/2012, interní kód MU | Název: Realizace případové studie procesů mentoringu učitelů na vybrané základní škole |
Investor: Masarykova univerzita, Realizace případové studie procesů mentoringu učitelů na vybrané základní škole |
VytisknoutZobrazeno: 14. 6. 2024 06:36