2013
Úloha reflexe v procesu zrání mentora
CHALOUPKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Úloha reflexe v procesu zrání mentora
Název česky
Úloha reflexe v procesu zrání mentora
Název anglicky
The role of reflection in the process maturation of mentor
Autoři
CHALOUPKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00068359
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
mentor; reflexe
Klíčová slova anglicky
mentor; reflection
Změněno: 12. 4. 2014 17:48, Mgr. Zdeňka Mácková
V originále
Příspěvek pojednává o podobě, možnostech a nástrahách reflexe v procesu dalšího vzdělávání mentorů, respektive jejich zrání v mentorské roli. Jde o mentory, kteří se zabývají mentorováním učitelů na základní škole. Mentoring je zde pojímán jako proces dalšího vzdělávání učitelů vedoucí ke zvyšování kvality pedagogické práce.
Anglicky
The paper describes the form, the possibilities and pitfalls of reflection in the process of further education mentors, or their maturation of in the mentoring role. It is the mentors who mentors teacher at the primary school. Mentoring is here understood as a process of continuing education of teachers leading to an increase in the quality of educational work.
Návaznosti
MUNI/21/CHA/2012, interní kód MU |
|