CHALOUPKOVÁ, Lucie. Úloha reflexe v procesu zrání mentora. In Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úloha reflexe v procesu zrání mentora
Název česky Úloha reflexe v procesu zrání mentora
Název anglicky The role of reflection in the process maturation of mentor
Autoři CHALOUPKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00068359
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky mentor; reflexe
Klíčová slova anglicky mentor; reflection
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 12. 4. 2014 17:48.
Anotace
Příspěvek pojednává o podobě, možnostech a nástrahách reflexe v procesu dalšího vzdělávání mentorů, respektive jejich zrání v mentorské roli. Jde o mentory, kteří se zabývají mentorováním učitelů na základní škole. Mentoring je zde pojímán jako proces dalšího vzdělávání učitelů vedoucí ke zvyšování kvality pedagogické práce.
Anotace anglicky
The paper describes the form, the possibilities and pitfalls of reflection in the process of further education mentors, or their maturation of in the mentoring role. It is the mentors who mentors teacher at the primary school. Mentoring is here understood as a process of continuing education of teachers leading to an increase in the quality of educational work.
Návaznosti
MUNI/21/CHA/2012, interní kód MUNázev: Realizace případové studie procesů mentoringu učitelů na vybrané základní škole
Investor: Masarykova univerzita, Realizace případové studie procesů mentoringu učitelů na vybrané základní škole
VytisknoutZobrazeno: 14. 6. 2024 12:37