a 2013

Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití

VÁLEK, Jan a Renáta BEDNÁROVÁ

Základní údaje

Originální název

Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití

Název česky

Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití

Název anglicky

Digital learning materials in natural science subjects and their use

Autoři

VÁLEK, Jan a Renáta BEDNÁROVÁ

Vydání

Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6255-9

Klíčová slova česky

Digitální učební materiál; vybavení školy; přírodovědné předměty; podpora EU

Klíčová slova anglicky

Digital learning materials; school equipment; natural science subjects; support from EU

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2014 14:53, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

Tvorba digitálních učebních materiálů hraje v současném školství velmi výraznou roli. Téměř každá škola je zapojena do evropského projektu, který jejich tvorbu financuje. Položme si otázky: Je tvorba všech digitálních učebních materiálů efektivní? Formální kontroly jsou velmi přísné, ale je hodnocena jejich pedagogická stránka? V příspěvku je uvedena stávající situace, ověřená výzkumem, a návrh pro její nápravu.

Anglicky

Creation of digital learning materials plays very important role in the current education. Almost every school participates in a European project which finances its creating activities. We ask whether is the creation of digital learning materials effective and appropriate even if the teacher creates them and then distributes to pupils as static images in printed form. We found in our research that schools have facilities of specialized classrooms on a technical level sufficient to work with the right digital learning materials. The formal audits are very strict but is also the educational aspect evaluated? There is presented a survey proven current situation and a remedy plan in this paper.