TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Václav VACEK. The Roles of Cartoons and Comics in Science Education. In M. Costa, B. Dorio, M. Kireš. HSci2013. Educating for Science and through Science. Košice (Slovakia): P. J. Šafarik University, Košice. Slovakia, 2013, s. 240-244. ISBN 978-989-98032-2-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Roles of Cartoons and Comics in Science Education
Název česky Role komiksů v přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Václav VACEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Košice (Slovakia), HSci2013. Educating for Science and through Science, od s. 240-244, 5 s. 2013.
Nakladatel P. J. Šafarik University, Košice. Slovakia
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00068752
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-2-0
Klíčová slova česky komiks; motivace; přírodovědné vzdělávání; použití komiksů
Klíčová slova anglicky cartoons; comics; motivation; science education; using cartoons/comics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:57.
Anotace
The use of cartoons/comics is becoming more popular in science education. Cartoons/comics are effective in supporting of understanding science. Our design-based research verified that cartoons/comics may help to better understand the nature of experiments. Study presents advantages and disadvantages of using cartoons/comics, methods of using cartoons/comics in instruction and practical examples of cartoons/comics which impact on students.
Anotace česky
Aplikace komiksů se stává stále popupárnější v přírodovědném vzdělávání. Komiksy jsou efektivní pro porozumění přírodovědě. Náš konstrukční výzkum potvrdil, že komiksy mohou napomoci porozumění experimentům. Studie prezentuje výhody a nevýhody použití komiksů ve výuce a praktické ukázky komiksů s efektem na studenty.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 12:16