2013
The Roles of Demonstration Experiments in Science Education
TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Petr NOVÁKZákladní údaje
Originální název
The Roles of Demonstration Experiments in Science Education
Název česky
Role demonstračních experimentů v přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVÁK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Košice (Slovakia), HSci2013. Educating for Science and through Science, od s. 244-250, 7 s. 2013
Nakladatel
P. J. Šafarik University, Košice. Slovakia
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00066234
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-989-98032-2-0
Klíčová slova česky
konstruktivismus; demonstrační experiment; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
constructivism; demonstration experiment; science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:57, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Demonstration experiments have a place in today's science teaching/learning. The study presents our design-based research outcomes in the form of appropriate methods of implementation of demonstration experiments in science education. The appropriate inclusion of the demonstration experiment in science education may help to better understand the nature of experiments and to increase required educational objectives.
Česky
Demonstrační experimenty mají své místo v dnešní přírodovědné výuce. Studie prezentuje naše konstrukční výzkumné výstupy v podobě vhodných metod implementace demonstračních experimentů do přírodovědného vzdělávání. Vhodná inkluze demonstračních experimentů do přírodovědného vzdělávání může napomoci lepšímu porozumění experimentům a zlepšení vzdělávacích výstupů.
Návaznosti
GAP407/11/0262, projekt VaV |
|