p 2013

Sentence/sequential adverbials in academic texts: preferences of native vs. non-native writers

VOGEL, Radek

Základní údaje

Originální název

Sentence/sequential adverbials in academic texts: preferences of native vs. non-native writers

Název česky

Disjunktivní a sekvenční adverbia v akademických textech: preference rodilých a nerodilých autorů v angličtině

Autoři

Vydání

International Staff Teaching Week, "1 Decembrie 1918" University of Alba Iulia, Rumunsko, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Rumunsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

akademická angličtina; zkušení autoři; začínající autoři; větná (disjunktivní) adverbia; sekvenční adverbia; anglický rodilý; nerodilý

Klíčová slova anglicky

English for Academic Purposes; expert writers; novice writers; sentence adverbials; sequential adverbials; native; non-native

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 24. 3. 2014 11:09, Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Anotace

V originále

Native and non-native, expert and novice authors of academic texts reveal some differences in their linguistic choices. Drawing from the author s ongoing research, the lecture focuses on different preferences in the use of sentence and sequential adverbials.

Česky

Anglicky píšící rodilí a nerodilí, zkušení a začínající autoři akademických textů vykazují některé rozdíly ve svých volbách jazykových prostředků. Na základě autorova probíhajícího výzkumu se přednáška zaměřuje na rozdíly v použití disjunktivních, specificky pak sekvenčních adverbií.

Přiložené soubory

Sequent_adverbials_in_acad_texts___Prefer_of_native_vs._non-native_writers_Alba_Iulia_2013.ppt
Požádat o autorskou verzi souboru