2013
Sentence/sequential adverbials in academic texts: preferences of native vs. non-native writers
VOGEL, RadekZákladní údaje
Originální název
Sentence/sequential adverbials in academic texts: preferences of native vs. non-native writers
Název česky
Disjunktivní a sekvenční adverbia v akademických textech: preference rodilých a nerodilých autorů v angličtině
Autoři
Vydání
International Staff Teaching Week, "1 Decembrie 1918" University of Alba Iulia, Rumunsko, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Rumunsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
akademická angličtina; zkušení autoři; začínající autoři; větná (disjunktivní) adverbia; sekvenční adverbia; anglický rodilý; nerodilý
Klíčová slova anglicky
English for Academic Purposes; expert writers; novice writers; sentence adverbials; sequential adverbials; native; non-native
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 24. 3. 2014 11:09, Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
V originále
Native and non-native, expert and novice authors of academic texts reveal some differences in their linguistic choices. Drawing from the author s ongoing research, the lecture focuses on different preferences in the use of sentence and sequential adverbials.
Česky
Anglicky píšící rodilí a nerodilí, zkušení a začínající autoři akademických textů vykazují některé rozdíly ve svých volbách jazykových prostředků. Na základě autorova probíhajícího výzkumu se přednáška zaměřuje na rozdíly v použití disjunktivních, specificky pak sekvenčních adverbií.