Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1115413, author = {Knecht, Petr and Lokajíčková, Veronika}, article_number = {2}, keywords = {curriculum; learning tasks; textbooks; geography; Czech Republic; Framework Educational Programm for Basic Education}, language = {cze}, issn = {0031-3815}, journal = {Pedagogika}, title = {Učební úlohy jako příležitosti k rozvíjení a dosahování očekávaných výstupů: analýza koherence učebnic a RVP ZV}, url = {http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/?attachment_id=565&edmc=565}, volume = {63}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1115413 AU - Knecht, Petr - Lokajíčková, Veronika PY - 2013 TI - Učební úlohy jako příležitosti k rozvíjení a dosahování očekávaných výstupů: analýza koherence učebnic a RVP ZV JF - Pedagogika VL - 63 IS - 2 SP - 169-183 EP - 169-183 SN - 00313815 KW - curriculum KW - learning tasks KW - textbooks KW - geography KW - Czech Republic KW - Framework Educational Programm for Basic Education UR - http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/?attachment_id=565&edmc=565 N2 - Studie se zabývá rolí učebnic v procesu implementace kurikulární reformy. Autoři se snaží na příkladu vybraných učebních úloh v učebnicích zeměpisu zjistit, zda tyto úlohy poskytují příležitosti k rozvíjení a dosahování očekávaných výstupů definovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (RVP ZV). Výzkumný soubor tvořilo 399 učebních úloh ze tří aktuálně používaných učebnic zeměpisu. Hlavní metodou byla obsahová analýza spočívající v posuzování koherence RVP ZV a učebnic. Konkrétně se jednalo o srovnávání požadavků na operace s učivem kladených na žáka v učebních úlohách v učebnicích a v příslušných očekávaných výstupech RVP ZV. ER -
KNECHT, Petr a Veronika LOKAJÍČKOVÁ. Učební úlohy jako příležitosti k rozvíjení a dosahování očekávaných výstupů: analýza koherence učebnic a RVP ZV. \textit{Pedagogika}. 2013, roč.~63, č.~2, s.~169-183. ISSN~0031-3815.
|