HRUDA, Ondřej. Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat? Právní rozhledy. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o., 2013, roč. 21, č. 1, s. 1-8. ISSN 1210-6410.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
Název česky Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
Název anglicky Conditions of admissibility of the comparative advertisement – What (not) to compare?
Autoři HRUDA, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Právní rozhledy, Praha, Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. 2013, 1210-6410.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/13:00068871
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky právo nekalé soutěže; srovnávací reklama
Klíčová slova anglicky Unfair Competition Law; Comparative Advertising
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 7. 4. 2014 14:53.
Anotace
V tomto článku se zabývám podmínkami přípustnosti srovnávací reklamy a tím, co lze srovnávat.
Anotace anglicky
The article deals with the conditions of admissibility of the comparative advertisement and the question what can be (legally) compared.
Návaznosti
MUNI/A/0930/2011, interní kód MUNázev: Rozhodovací činnost zahraničních soudů ve věcech nároků z nekalé soutěže 3 (Akronym: RČ 3)
Investor: Masarykova univerzita, Rozhodovací činnost zahraničních soudů ve věcech nároků z nekalé soutěže 3, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 14:11