HRUDA, Ondřej. Podmínky srovnávací reklamy. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky srovnávací reklamy
Název česky Podmínky srovnávací reklamy
Název anglicky Conditions for comperative advertising
Autoři HRUDA, Ondřej.
Vydání 2012.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky právo nekalé soutěže; srovnávací reklama
Klíčová slova anglicky Unfair Competition Law; Comparative Advertising
Změnil Změnil: JUDr. Ondřej Hruda, Ph.D., učo 99604. Změněno: 20. 8. 2013 11:07.
Anotace
Ve svém příspěvku jsem se zabýval problematikou podmínek srovnávací reklamy.
Anotace anglicky
In my paper I focused on the topic Conditions of admissibility of the comparative advertisement.
Návaznosti
MUNI/A/0930/2011, interní kód MUNázev: Rozhodovací činnost zahraničních soudů ve věcech nároků z nekalé soutěže 3 (Akronym: RČ 3)
Investor: Masarykova univerzita, Rozhodovací činnost zahraničních soudů ve věcech nároků z nekalé soutěže 3, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 14:24