a 2013

Virtual Patient Lessons in Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine Undergraduate Teaching

ŠTOURAČ, Petr, Daniel SCHWARZ, Hana HARAZIM, Ivo KŘIKAVA, Martina KOSINOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Virtual Patient Lessons in Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine Undergraduate Teaching

Název česky

Virtuální pacient v pregraduální výuce anestezie, intenzivní a urgentní medicíny

Vydání

13th IAMSE Congress, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

30000 3. Medical and Health Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

Klíčová slova česky

virtuální pacient; e-learning; akutní medicína

Klíčová slova anglicky

virtual patient; e-learning; acute medicine

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 8. 2013 21:01, prof. MUDr. Petr Štourač, Ph.D., MBA, FESAIC

Anotace

V originále

Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine training is mostly focused on postgraduate students in Europe. However, the undergraduate students are exposed to many acute medical issues during their clinical education as well. Lessons using virtual patients are useful in teaching how to behave in accurately simulated situations without hurting a real patient. We want to introduce options and possibilities of our original platform for authoring and using virtual patients.

Česky

Výuka anestezie, intenzivní péče a urgentní medicíny je zaměřena především na postgraduální studenty. Výuka pomocí virtuálních pacientů je ve výuce užitečná při nácviku, jak se chovat v simulovaných situacích správně bez nepříznivých dopadů na skutečného pacienta. Chceme představit možnosti naší původní platformy pro vytváření a práci s virtuálními pacienty.