2013
Virtual Patient Lessons in Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine Undergraduate Teaching
ŠTOURAČ, Petr, Daniel SCHWARZ, Hana HARAZIM, Ivo KŘIKAVA, Martina KOSINOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Virtual Patient Lessons in Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine Undergraduate Teaching
Název česky
Virtuální pacient v pregraduální výuce anestezie, intenzivní a urgentní medicíny
Vydání
13th IAMSE Congress, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
Klíčová slova česky
virtuální pacient; e-learning; akutní medicína
Klíčová slova anglicky
virtual patient; e-learning; acute medicine
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 8. 2013 21:01, prof. MUDr. Petr Štourač, Ph.D., MBA, FESAIC
V originále
Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine training is mostly focused on postgraduate students in Europe. However, the undergraduate students are exposed to many acute medical issues during their clinical education as well. Lessons using virtual patients are useful in teaching how to behave in accurately simulated situations without hurting a real patient. We want to introduce options and possibilities of our original platform for authoring and using virtual patients.
Česky
Výuka anestezie, intenzivní péče a urgentní medicíny je zaměřena především na postgraduální studenty. Výuka pomocí virtuálních pacientů je ve výuce užitečná při nácviku, jak se chovat v simulovaných situacích správně bez nepříznivých dopadů na skutečného pacienta. Chceme představit možnosti naší původní platformy pro vytváření a práci s virtuálními pacienty.