k 2013

Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou

LAZAROVÁ, Bohumíra

Základní údaje

Originální název

Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou

Název anglicky

School psychologists interventions - between experience and science

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Diagnostika a intervenční postupy ve školní psychologii, Zlín, 30.-31.8.2013, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00069131

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

školní psycholog; věda; intervence; evidence-based intervence

Klíčová slova anglicky

school psychologist; science; intervention; evidence-based intervention

Štítky

Změněno: 12. 4. 2014 10:51, Mgr. Zdeňka Mácková

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o intervencích školního psychologa, které mohou být mnohdy intuitivní, založené na zkušenostech, bez dokladů o efektivitě. Příspěvek pojednává o indikátorech vědeckých a pseudovědeckých postupů, o evidence-based intervencích a podmínkách tvorby doporučených postupů a praktických vodítek.

Anglicky

The paper is focused on the school psychologists interventions that could be based on the intuition only, without evaluating the efficiency. The author discuss the use of the evidence-based interventions and practice guidelines in the practice of school psychologists in the Czech Republic.

Návaznosti

LG13051, projekt VaV
Název: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie

Přiložené soubory

Intervence_skolnich_psychologu_zkr.ppt
Požádat o autorskou verzi souboru