2013
Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou
Název anglicky
School psychologists interventions - between experience and science
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Diagnostika a intervenční postupy ve školní psychologii, Zlín, 30.-31.8.2013, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069131
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
školní psycholog; věda; intervence; evidence-based intervence
Klíčová slova anglicky
school psychologist; science; intervention; evidence-based intervention
Změněno: 12. 4. 2014 10:51, Mgr. Zdeňka Mácková
V originále
Příspěvek pojednává o intervencích školního psychologa, které mohou být mnohdy intuitivní, založené na zkušenostech, bez dokladů o efektivitě. Příspěvek pojednává o indikátorech vědeckých a pseudovědeckých postupů, o evidence-based intervencích a podmínkách tvorby doporučených postupů a praktických vodítek.
Anglicky
The paper is focused on the school psychologists interventions that could be based on the intuition only, without evaluating the efficiency. The author discuss the use of the evidence-based interventions and practice guidelines in the practice of school psychologists in the Czech Republic.
Návaznosti
LG13051, projekt VaV |
|