PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy. In Miroslav Kopecký, Kateřina Kikalová, Jitka Tomanová. Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, s. 349-355. ISBN 978-80-244-3472-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy
Název česky Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy
Název anglicky Innovative didactic suggestions for teaching eating disorders
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Olomouc, Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví, od s. 349-355, 7 s. 2013.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00069160
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-3472-8
Klíčová slova anglicky results of researches; didactic suggestions; eating disorders;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 25. 3. 2014 14:48.
Anotace
V současné době se poruchy příjmu potravy vyskytují u stále mladší populace dětí. S touto problematikou se často setkávají nejen rodiče a blízcí příbuzní, ale také pedagogové, kteří ve škole mohou zpozorovat příznaky těchto onemocnění. V rámci několika výzkumných šetření, které jsme realizovali, a jejichž sumarizované výsledky představujeme v tomto příspěvku, vyplynula potřeba samotných pedagogů o vytvoření didaktických námětů zabývající se touto problematikou.
Anotace anglicky
Currently, eating disorders occur in children younger and younger populations. These issues often face not only parents and close relatives, but also teachers at the school who may experience symptoms of these diseases. In several research investigations that we have carried out, and the summarized results presented in this paper, demonstrated the need to establish themselves teachers teaching subjects dealing with this issue.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 05:33