2013
Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy
PROCHÁZKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy
Název česky
Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy
Název anglicky
Innovative didactic suggestions for teaching eating disorders
Autoři
PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Olomouc, Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví, od s. 349-355, 7 s. 2013
Nakladatel
Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00069160
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-244-3472-8
Klíčová slova anglicky
results of researches; didactic suggestions; eating disorders;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2014 14:48, PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D.
V originále
V současné době se poruchy příjmu potravy vyskytují u stále mladší populace dětí. S touto problematikou se často setkávají nejen rodiče a blízcí příbuzní, ale také pedagogové, kteří ve škole mohou zpozorovat příznaky těchto onemocnění. V rámci několika výzkumných šetření, které jsme realizovali, a jejichž sumarizované výsledky představujeme v tomto příspěvku, vyplynula potřeba samotných pedagogů o vytvoření didaktických námětů zabývající se touto problematikou.
Anglicky
Currently, eating disorders occur in children younger and younger populations. These issues often face not only parents and close relatives, but also teachers at the school who may experience symptoms of these diseases. In several research investigations that we have carried out, and the summarized results presented in this paper, demonstrated the need to establish themselves teachers teaching subjects dealing with this issue.