D 2013

Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy

PROCHÁZKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy

Název česky

Inovativní didaktické náměty využitelné u problematiky poruch příjmu potravy

Název anglicky

Innovative didactic suggestions for teaching eating disorders

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví, od s. 349-355, 7 s. 2013

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00069160

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-244-3472-8

Klíčová slova anglicky

results of researches; didactic suggestions; eating disorders;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2014 14:48, PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D.

Anotace

V originále

V současné době se poruchy příjmu potravy vyskytují u stále mladší populace dětí. S touto problematikou se často setkávají nejen rodiče a blízcí příbuzní, ale také pedagogové, kteří ve škole mohou zpozorovat příznaky těchto onemocnění. V rámci několika výzkumných šetření, které jsme realizovali, a jejichž sumarizované výsledky představujeme v tomto příspěvku, vyplynula potřeba samotných pedagogů o vytvoření didaktických námětů zabývající se touto problematikou.

Anglicky

Currently, eating disorders occur in children younger and younger populations. These issues often face not only parents and close relatives, but also teachers at the school who may experience symptoms of these diseases. In several research investigations that we have carried out, and the summarized results presented in this paper, demonstrated the need to establish themselves teachers teaching subjects dealing with this issue.