2013
O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti
ŠVAŘÍČEK, Roman a Milan POLZákladní údaje
Originální název
O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti
Název anglicky
On looking for a beginning and founding a ambiguity
Autoři
ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Milan POL (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, od s. 5-9, 5 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069201
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISSN
Klíčová slova anglicky
educational research; good and evil in education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 4. 2014 21:51, Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
V originále
Cílem monotematického čísla Dobro a zlo ve výchově bylo v prvé řadě pozastavit se u základních otázek výchovy a ve druhé řadě otevřít prostor polemickým příspěvkům, které z různých úhlů pohledu zkoumají výchovu a vzdělávání. Výzva pro autory byla záměrně široce koncipována, abychom na prostoru dvojčísla mohli pokrýt tři roviny uvažování o morálních otázkách výchovy a vzdělávání: subjektivní, objektivní a transcendentní rovinu. Do redakce přišlo nezvykle velké množství příspěvků, ze kterých jsme nakonec vybrali osm.
Anglicky
The aim of monothematic issue titled Good and Evil in education was primarily to investigate the fundamental questions of education and to open a space for polemical contributions that the different perspectives concerning education and training. The call for papers for the authors was deliberately broadly conceived, to the double issue of space to cover three levels of thinking about the moral issues of education: subjective, objective and transcendent level.