2013
Organizational learning in Czech schools explored
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.Základní údaje
Originální název
Organizational learning in Czech schools explored
Název česky
Zkoumání organizačního učení v českých školách
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Ankara, Educational leaders as change agents: meeting an uncertain future: proceedings of the 21th Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management (ENIRDELM), Antalya, Turkey, 27th - 29th September 2012, od s. 187-197, 11 s. 2013
Nakladatel
Akdeniz University, Faculty of Education
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00066363
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-605-4483-15-0
UT WoS
000330144300014
Klíčová slova česky
škola; organizační učení; řízení a vedení školy
Klíčová slova anglicky
school; organizational learning; management; leadership
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2015 08:36, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
The text presents an advanced stage of processes of organizational learning in schools and their leadership, which is an empirical research funded by the Czech Science Foundation. The aim of the research is to find answers to questions of how organizational learning in schools is persued, what is specific about organizational learning in schools, and how it is managed and led. The text focuses on the metodological procedure from the qualitative stage of the survey to the quantitative as a crucial phase of the research, showing its logic and some of its difficulties.
Česky
V příspěvku autoři prezentují dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na procesy organizačního učení a jejich vedení ve školách. Cílem výzkumu je nalézt odpovědi na otázky, které se týkají průběhu organizačního učení ve školách, jeho specifik a také toho, jak jsou procesy organizačního učení vedeny a řízeny. Autoři se zaměřují na metodologické postupy, poukazují na logickou návaznost kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|