D 2013

Organizational learning in Czech schools explored

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.

Základní údaje

Originální název

Organizational learning in Czech schools explored

Název česky

Zkoumání organizačního učení v českých školách

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Ankara, Educational leaders as change agents: meeting an uncertain future: proceedings of the 21th Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management (ENIRDELM), Antalya, Turkey, 27th - 29th September 2012, od s. 187-197, 11 s. 2013

Nakladatel

Akdeniz University, Faculty of Education

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00066363

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-605-4483-15-0

UT WoS

000330144300014

Klíčová slova česky

škola; organizační učení; řízení a vedení školy

Klíčová slova anglicky

school; organizational learning; management; leadership

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2015 08:36, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

The text presents an advanced stage of processes of organizational learning in schools and their leadership, which is an empirical research funded by the Czech Science Foundation. The aim of the research is to find answers to questions of how organizational learning in schools is persued, what is specific about organizational learning in schools, and how it is managed and led. The text focuses on the metodological procedure from the qualitative stage of the survey to the quantitative as a crucial phase of the research, showing its logic and some of its difficulties.

Česky

V příspěvku autoři prezentují dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na procesy organizačního učení a jejich vedení ve školách. Cílem výzkumu je nalézt odpovědi na otázky, které se týkají průběhu organizačního učení ve školách, jeho specifik a také toho, jak jsou procesy organizačního učení vedeny a řízeny. Autoři se zaměřují na metodologické postupy, poukazují na logickou návaznost kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu.

Návaznosti

GAP407/10/1197, projekt VaV
Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole