k 2013

Developing leadership capacity for data-informed school improvement

ERČULJ, Justina, Andrej SAVARIN, Eric VERBIEST, Paul MAHIEU, Kristina MALMBERG et. al.

Základní údaje

Originální název

Developing leadership capacity for data-informed school improvement

Název česky

Rozvoj kompetencí vedení pro zkvalitňování práce škol na základě dat

Autoři

ERČULJ, Justina (705 Slovinsko), Andrej SAVARIN (705 Slovinsko), Eric VERBIEST (528 Nizozemské království), Paul MAHIEU (56 Belgie), Kristina MALMBERG (752 Švédsko), Torbjörn HORTLUND (752 Švédsko), Milan POL (203 Česká republika, garant, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Signe NEIMANE (428 Lotyšsko) a Agnis GLEIZUPS (428 Lotyšsko)

Vydání

ENIRDELM 2013. Educational leadership: bridging the gap(s) between theory and practice: Portorož, Slovenia, 19.-21. September, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovinsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00069414

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

vedení škol; rozvoj škol; data o školách

Klíčová slova anglicky

school leadership; school management; data in schools

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 15. 4. 2014 10:28, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

The workshop is devoted to the presentation of the DELECA project. The aim is to present the objectives of the Tempus project and its first results - conceptual framework focused of data-based development, baseline study and proposal of the study moduls for headteachers.

Česky

Workshop byl věnován představení projektu Deleca. Autoři představili hlavní cíle a první výsledky projektu - teoretický rámec pro vedení škol založené na datech (důkazech), východiskovou studii o vzdělávání ředitelů škol v zúčastněných zemích, návrh modulů pro vzdělávání ředitelů škol.