2013
Developing leadership capacity for data-informed school improvement
ERČULJ, Justina, Andrej SAVARIN, Eric VERBIEST, Paul MAHIEU, Kristina MALMBERG et. al.Základní údaje
Originální název
Developing leadership capacity for data-informed school improvement
Název česky
Rozvoj kompetencí vedení pro zkvalitňování práce škol na základě dat
Autoři
ERČULJ, Justina (705 Slovinsko), Andrej SAVARIN (705 Slovinsko), Eric VERBIEST (528 Nizozemské království), Paul MAHIEU (56 Belgie), Kristina MALMBERG (752 Švédsko), Torbjörn HORTLUND (752 Švédsko), Milan POL (203 Česká republika, garant, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Signe NEIMANE (428 Lotyšsko) a Agnis GLEIZUPS (428 Lotyšsko)
Vydání
ENIRDELM 2013. Educational leadership: bridging the gap(s) between theory and practice: Portorož, Slovenia, 19.-21. September, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovinsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069414
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
vedení škol; rozvoj škol; data o školách
Klíčová slova anglicky
school leadership; school management; data in schools
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 15. 4. 2014 10:28, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
The workshop is devoted to the presentation of the DELECA project. The aim is to present the objectives of the Tempus project and its first results - conceptual framework focused of data-based development, baseline study and proposal of the study moduls for headteachers.
Česky
Workshop byl věnován představení projektu Deleca. Autoři představili hlavní cíle a první výsledky projektu - teoretický rámec pro vedení škol založené na datech (důkazech), východiskovou studii o vzdělávání ředitelů škol v zúčastněných zemích, návrh modulů pro vzdělávání ředitelů škol.