2013
Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČOZákladní údaje
Originální název
Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]
Autoři
SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Lenka BELÁŇOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Filip BENČO (703 Slovensko, domácí)
Vydání
EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069497
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 1. 2. 2019 20:31, Mgr. Petr Sudický
Anotace
V originále
The paper introduces the main methodological and technical aspects of a new Moodle module named Echo-assignment, which provides a useful tool for a number of subjects dealing with text production and tutored work revision. We identify the basic objectives of the module setup, describe the prominent features of the user interface, and supply a few model examples to illustrate the possible uses of the tool.
Návaznosti
MUNI/A/0868/2012, interní kód MU |
|