k 2013

Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]

SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO

Základní údaje

Originální název

Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]

Autoři

SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Lenka BELÁŇOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Filip BENČO (703 Slovensko, domácí)

Vydání

EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00069497

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 1. 2. 2019 20:31, Mgr. Petr Sudický

Anotace

V originále

The paper introduces the main methodological and technical aspects of a new Moodle module named Echo-assignment, which provides a useful tool for a number of subjects dealing with text production and tutored work revision. We identify the basic objectives of the module setup, describe the prominent features of the user interface, and supply a few model examples to illustrate the possible uses of the tool.

Návaznosti

MUNI/A/0868/2012, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty