2013
Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČOZákladní údaje
Originální název
Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills
Autoři
SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Lenka BELÁŇOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Filip BENČO (703 Slovensko, domácí)
Vydání
Barcelona, Proceedings of EDULEARN13 Conference, od s. 1055-1062, 8 s. 2013
Nakladatel
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069498
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-84-616-3822-2
UT WoS
000346798301012
Klíčová slova anglicky
Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 1. 2. 2019 20:32, Mgr. Petr Sudický
Anotace
V originále
The paper introduces the main methodological and technical aspects of a new Moodle module named Echo-assignment, which provides a useful tool for a number of subjects dealing with text production and tutored work revision. We identify the basic objectives of the module setup, describe the prominent features of the user interface, and supply a few model examples to illustrate the possible uses of the tool.
Návaznosti
MUNI/A/0868/2012, interní kód MU |
|