JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a dolování dat v oblasti e-learningu. In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analytika učení a dolování dat v oblasti e-learningu
Název anglicky Learning Analytics And Data Mining In E-Learning
Autoři JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069499
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky e-learning; learning analytics; educational data mining; big data; LMS
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 3. 3. 2021 13:55.
Anotace
Příspěvek představuje a rozebírá dvě nově vznikající mezioborové výzkumné oblasti, které jsou označovány jako dolování dat ve vzdělávání (Educational Data Mining) a analytika učení (Learning Analytics). Práce shrnuje současný stav v oblastech EDM a LA a poukazuje na nejvýznamnější aktuální témata, kterými se výzkumníci v těchto oblastech zabývají. Dále popisuje některé z metod používaných v EDM a LA pro zkoumání unikátních typů dat z e-learningových systémů.
Anotace anglicky
The paper presents and reviews two emerging interdisciplinary research fields known as Educational Data Mining (EDM) and Learning Analytics (LA). The paper summarizes the current state of affairs in the fields of EDM and LA and points out current topics of interest in EDM and LA research community. In addition, it outlines some of methods used in EDM and LA for exploring the unique types of data from e-learning systems.
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 21:21