p 2013

Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum

Název anglicky

Learning of Digital Generation as a Challenge for Educational Research

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Podněty pro pedagogický a didaktický výzkum: cyklus přednášek, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00069511

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

učení; digitální generace; e-learning; pedagogický výzkum; učební prostředí

Klíčová slova anglicky

learning; digital generation; e-learning; educational research; learning environment; learning lives

Štítky

Změněno: 15. 4. 2014 15:35, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

V přednášce je věnována pozornost problematice procesu učení dnešní generace studentů, která je nazývána tzv. digitální generací. Autor analyzuje pojem "digitální generace", poté se zamýšlí nad možnostmi pedagogického výzkumu zkoumat proces učení s podporou digitálních technologií. Představuje rovněž nové teoretické koncepty, např. learning lives apod.

Anglicky

The lecture is focused on the learning process today's generation of students, which is called the digital generation. The author analyzes the concept of the "digital generation", then discusses the possibilities of educational research examining the process of learning supported by digital technology. The author also presents new theoretical concepts, such as learning lives, etc.