2013
Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum
Název anglicky
Learning of Digital Generation as a Challenge for Educational Research
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Podněty pro pedagogický a didaktický výzkum: cyklus přednášek, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069511
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
učení; digitální generace; e-learning; pedagogický výzkum; učební prostředí
Klíčová slova anglicky
learning; digital generation; e-learning; educational research; learning environment; learning lives
Změněno: 15. 4. 2014 15:35, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
V přednášce je věnována pozornost problematice procesu učení dnešní generace studentů, která je nazývána tzv. digitální generací. Autor analyzuje pojem "digitální generace", poté se zamýšlí nad možnostmi pedagogického výzkumu zkoumat proces učení s podporou digitálních technologií. Představuje rovněž nové teoretické koncepty, např. learning lives apod.
Anglicky
The lecture is focused on the learning process today's generation of students, which is called the digital generation. The author analyzes the concept of the "digital generation", then discusses the possibilities of educational research examining the process of learning supported by digital technology. The author also presents new theoretical concepts, such as learning lives, etc.